Termeni și condiții

Acasă Termeni și condiții

Aceasta pagina a fost redactata la data de 2025-03-19, urmand a fi revizuita si actualizata periodic.

1. IDENTITATEA ȘI DATELE DE CONTACT ALE OPERATORULUI

Splash Consulting SRL în calitate de autor, proprietar și administrator al site-ului https://lifebag.ro, respectă confidențialitatea și securitatea prelucrării datelor cu caracter personal ale fiecărei persoane care accesează website-ul, respectiv descurajează orice formă de spam sau virus sau utilizare neconformă ori rău intenționată a website-ului. În acest sens, depunem toate eforturile pentru a ne asigura că informațiile care sunt introduse în bazele noastre de date sunt utilizate numai în scopuri determinate, explicite și legitime.

Lifebag – este denumirea comercială a Splash Consulting SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în aleea Botorani, Nr 15, Bl. V49, Scară 1, Ap 8, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr J40/1594/2021 având Cod Unic de Înregistrare RO43648309.

Vânzător – Splash Consulting SRL prin magazinul online https://lifebag.ro.

Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârstă peste 18 ani sau persoană juridică sau altă entitate juridică care își face un Cont pe website și efectuează o comandă sau efectuează o Comandă fără a-și face cont.

Client – poate fi orice persoană fizică care are vârstă peste 18 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Lifebag (electronic, telefonic etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent între Lifebag și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont virtual în website.

Utilizator – orice persoană fizică care are vârstă peste 18 ani sau persoană juridică înregistrată pe website, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Cont – secțiunea din website formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în website (comenzi, facturi fiscale, bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului să își creeze Liste cu Bunuri pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Lista – secțiunea din Favorite în care Cumpărătorul poate adaugă Bunuri pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adaugă în coșul de cumpărături („Coșul meu”).

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului să adauge Bunuri pe care dorește să le achizitionezela momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Website/Site – magazinul online găzduit la adresa web https://lifebag.ro și subdomeniile acestuia.

Comandă – un document electronic ce intervine că formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul website-ului, intenția să de a achiziționa Bunuri de pe website.

Bunuri – orice produs listat pe website, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului că urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Conținut – reprezintă:

– toate informațiile de pe website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui – echipament electronic;

– conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, – conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioada;

– informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioada;

– date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review/Recenzie – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Recenzie – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Recenzia se exprimă sub formă de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui Bun.

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review/Recenzie sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formulă de adresare Vânzătorului de către Clienți/Cumpărători/Utilizatori cu scopul de a obține informații despre Bunurile din paginile magazinului online.

Răspuns – informație scrisă care este transmisă Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului care a adresat o Întrebare în website, în pagină unui anumit Bun.

Document – prezențele Termene și Condiții.

Comunicări Comerciale/Newsletter – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la ofertele sau promoțiile Splash Consulting SRL, informații referitoare la Bunuri adăugate în secțiunea „Cont/Coșul meu” sau secțiunea „Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun de către Splash Consulting SRL, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

„Preț Tăiat” – reprezintă prețul de referință, respectiv cel mai scăzut preț practicat de către Vânzător cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de dată aplicării reducerii de preț asupra Bunului. În condițiile legii, Prețul Tăiat poate fi menținut și în condițiile unei reduceri succesive, treptate. Prețul Tăiat este valabil în limita stocului disponibil al Bunului.

„Preț de Vânzare” – reprezintă contravaloarea Bunului, pretinsă și solicitată de către Vânzător, Cumpărătorului/Clientului, evidențiată corespunzător în pagină de produs din website. Vânzătorul poate afișa distinct, într-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferenței dintre Prețul de Vânzare și/sau diferența valorică ori procentuală dintre Prețul de Vânzare și Prețul Tăiat. Prețul de Vânzare este valabil în limita stocului disponibil al Bunului.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe website, Cumpărătorul este de acord cu formă de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

2.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifică cantitatea Bunurilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri din Comandă va anunță Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată

2.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe website vor stă la baza Contractului.

3. POLITICĂ DE VÂNZARE ONLINE

3.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Cumpărător.
Pentru motive justificate Splash Consulting SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Cumpărătorului pe website, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Splash Consulting SRL. În oricare dintre aceste cazuri, Cumpărătorul se poate adresa echipei Splash Consulting SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.

3.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, inclusiv prin suport online sau prin adresele menționate la secțiunea „contact” din website. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru această.

3.3 În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Splash Consulting SRL își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul website-ului.

3.4. Splash Consulting SRL poate publică pe website informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta într-o anumită perioada de timp sau în limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe website sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.

3.6. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

3.7. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe website (imagini statice / dinamice / videoclipuri etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.8 Există posibilitatea că după o perioadă de timp nedeterminată de la achiziționarea unui bun, cumpărătorului i se va solicită înscrierea unui review legat de bunul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de cumpărător în cont. În acest fel, cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili utilizatori/clienți/ cumpărători de pe site la dezvoltarea de noi servicii/detalierea caracteristicilor bunurilor.

4. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

4.1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

5.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe website, sunt proprietatea exclusivă a Splash Consulting SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Splash Consulting SRL, includerea oricărui Conținut în afară Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Splash Consulting SRL asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Splash Consulting SRL.

5.3. Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Splash Consulting SRL și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Splash Consulting SRL cu referire la acel Conținut.

5.4. Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transferă și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.

5.5. Niciun Conținut transmis către Client, Utilizator sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Splash Consulting SRL și/sau al angajatului/prepusului Splash Consulting SRL care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care această există, față de respectivul conținut.

5.6. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

6. COMANDA ONLINE

6.1. Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe website, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comandă efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsură în care există stoc disponibil pentru această. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la dată plasării Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

6.4. Vânzătorul poate anula Comandă efectuată de către Cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

6.4.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Splash Consulting SRL, în cazul plății online;

6.4.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe website sunt incomplete și/sau incorecte;

6.4.4 activitatea Clientului pe site poate și/sau produce daune de orice natură de partea Splash Consulting SRL și/sau partenerilor acestuia;

6.4.5 realizarea a mai mult de două livrări consecutive, eșuate/refuzate;

6.4.6 pentru alte motive obiective.

6.5. În cazul în care Clientul renunta la o comandă cu plata efectuată în avans, prin soluția online de plata cu cardul și în care banca emitentă a cardului Clientului a autorizat tranzacția bancară, iar comandă încă nu a fost expediată de către Vânzător, suma această va fi rambursată de către Splash Consulting SRL în maxim 30 zile de la dată la care Splash Consulting SRL a luat la cunoștiință de acest fapt.

6.6. În cazul în care unele produse comandate de către Client printr-o comandă efectuată cu plata efectuată în avans nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Splash Consulting SRL, Lifebag va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaște indisponibilitatea și va dispune rambursarea sumelor achitate în avans în termen de maxim 30 zile de la notificarea Clientului.

6.7 Cumpărătorul poate face următoarele modificări la comandă plasată și achitată, numai înaintea expedierii bunurilor achiziționate, prin Notificarea în scris pe mail a Vânzătorului: modificarea datelor personale, a adresei de livrare, a datelor pentru facturare.

COMANDA TELEFONICĂ

Cumpărătorul poate face comandă bunurilor vândute de către Splash Consulting SRL și prin telefon, în cazul în care nu agreează sau nu se descurcă cu comenzile online. Comandă se va face la numărul de telefon afișat în magazinul online https://lifebag.ro și va fi expediată doar după achitarea integrală a acesteia de către Client, inclusiv cheltuielile de transport și/sau ambalare, după caz.

8. FACTURARE – PLATA

8.1. Prețurile Bunurilor afișate în cadrul site-ului https://lifebag.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.

8.2. Prețul, modalitatea de plata și termenul de plata sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

8.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factură aferentă Comenzii ce conține Bunuri vândute de Splash Consulting SRL, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Cont sau transmisă telefonic, în cazul comenzilor plasate la telefon.

8.4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul sau și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

8.5. Înainte de a plasa comandă, cumpărătorul are acces la toate detaliile legate de suma ce trebuie plătită. Prin plasarea comenzii cumpărătorul este de acord cu suma ce reprezintă contravaloarea produselor selectate de acesta în coșul de cumpărături. Calculul sumei ce trebuie achitate, cât și factură, include și taxele variabile (în funcție de kilogramele și kilometrii suplimentari) ale livrării (transportul).

8.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către Splash Consulting SRL în Contul sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul sau.

8.7. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore în Cont, Cumpărătorul trebuie să sesizeze acest aspect pe adresa de mail: [email protected]

8.8. Modalitățile de plata agreate de către Splash Consulting SRL sunt:

8.8.1 Plata cu cardul- prin aplicația securizată Stripe

În cazul plăți cu cardul, prin aplicația securizată Stripe, datele cardului de plată ale clientului/utilizatorului/cumpărătorului nu vor fi accesibile pentru Splash Consulting SRL și nici nu vor fi stocate de către de Splash Consulting SRL, sau de către procesatorul de plăți integrat în site, ci doar de către instituția de autorizare a tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de identificare a cardului, despre a cărei identitate clientul/ utilizatorul/cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este Stripe, societate constituită și care funcționează conform legislației din vigoare. În anumite cazuri, pentru menținerea securitățîi tranzacțiilor, la înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se va solicită să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente contului său, prin utilizarea amprentei digitale, în cazul terminalelor mobile care au această facilitate, sau prin scanarea unui cod (în cazul aplicației pentru telefoane mobile MobilPay Wallet).

Din motive de securitate a tranzacțiilor clientul/utilizatorul/cumpărătorul este sfătuit să nu rămână înregistrat pe site și să nu seteze opțiunea de înregistrare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: cel puțîn opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre, sau caractere speciale).

8.8.2 Plata prin transfer bancar

Acest tip de plată se operează după ce utilizatorul/clientul/cumpărătorul primește prin email factură aferentă comenzii plasate pe site. În urmă efectuării plății de către acesta, verificând dovadă plății, se vor expedia produsele.

Dovadă plății se poate efectua prin:

– trimiterea unei copii sau a scanării ordinului de plată-ul sau a extrasului de cont bancar la adresa [email protected]

– verificarea și confirmarea de către vânzător a transferului, atunci când suma este complet virată în cont- în acest caz, în funcție de ziua și perioada zilei în care s-a făcut plata, în funcție de protocolul bancar, zilele lucrătoare, această modalitate va putea întârzia livrarea produselor, datorită perioadei mai lungi de confirmare a plății.

9. LIVRARE

9.1 Expedierea produselor comandate pe site-ul https://lifebag.ro se va realiza exclusiv prin intermediul serviciului de curierat rapid, în termen de 1-5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii online de către cumpărător, sau de la confirmarea plăți efectuată prin transfer bancar (doar în cazul în care s-a optat pentru această opțiune).

9.2 Termenul de expediere se poate prelungi în cazul solicitării de către Cumpărător a unor metode de ambalare specială. În acest caz Cumpărătorul va fi consultat telefonic și astfel își va da acceptul sau va refuză noile condițîi de expediere, înainte de a se confirmă comandă plasată.

9.3 Livrarea se va face prin preluare locală sau prin curierat rapid în termen de 1-3 zile lucrătoare de la expedierea coletului.

9.4 Splash Consulting SRL nu face expedieri de colete sâmbătă şi duminică, iar comenzile plasate în zilele de weekend vor fi prelucrate în următoarea zi de luni.

9.5 Pentru comenzi telefonice speciale, pentru produse ce nu se află în stoc, termenul de livrare se va comunica telefonic de către Vânzător Cumpărătorului.

9.6 Costul expedierii coletelor este de 17 lei (tva inclus) pentru condițîi standard de expediere, colete expediate pe tot teritoriul României, cu greutatea sub 15 kg. Costul de transport va fi trecut separat, pe factură emisă de către Vânzător. Orice modificare în condițiile de expediere standard ( greutate peste 15 kg, desfacere colet la livrare, plata ramburs) atrage după sine costuri suplimentare ce vor fi suportate de către Cumpărător.

9.7 Vânzătorul își rezervă dreptul să ofere transport gratuit în cazul unor promoțîi sau în cazul unor cumpărături peste o anumită valoare, promoții anunțate și comunicate pe https://lifebag.ro . Transportul gratuit se referă la condițiile standard de transport, definite la Art 9.6.

9.8 Vânzătorului îi revine obligația de ambalare a bunurilor și transmiterea documentelor însoțitoare

9.9 Splash Consulting SRL nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, dacă acest aspect ţine de obligațiile curierului prin care au fost trimise coletele. Splash Consulting SRL va face tot posibilul să sesizeze compania de curierat în cazul unor întârzieri pentru o soluționare cât mai rapidă.

10. RETUR

10.1 Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile calendaristice de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

10.2 . În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta trebuie să contacteze echipa Splash Consulting SRL telefonic sau pe mail în termenul de 14 zile. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte (inclusiv ambalajul) şi nu prezintă semne de uzură sau folosință.

10.3 În cazul în care clientul/cumpărătorul se retrage din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. Dacă Vânzătorul a oferit transport gratuit că urmare a unor promoții, contravaloarea transportului nu va fi returnată Cumpărătorului, în cazul unui retur.

10.4. Vânzătorul va rambursa contravaloarea bunurilor returnate în termen de 30 zile de la dată la care bunurile au fost recepționate de Vânzător și s-a constatat că acestea sunt în perfectă stare. Pentru comenzile achitate cu cardul, sau prin transferul bancar, procedura implicită este de a restitui suma aferentă tranzacției prin virament bancar în contul din care fost făcută plata inițială.

10.5 Bunurile pentru care nu se asigura dreptul de retragere sunt:

10.5.1 bunurile alimentare, în cazul de față ceaiurile, care au fost desigilate de Cumpărător și, din motive de igienă și de protecție a sănătății nu pot fi reutilizate, respectiv revândute

10.5.2 Bunurile la care s-a stricat ambalajul original sau au fost folosite sau deteriorate.

11. GARANȚII ȘI CERTIFICĂRI

11.1 Toate bunurile comercializate de către Splash Consulting SRL, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare.

11.2 Numele, produsele sau serviciile menționate în articolele publicate sunt mărci înregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricărui nume de marcă inregistrată este realizată doar în scopul analizei și nu constituie reclamă pentru compania respectivă.

11.3 Splash Consulting SRL nu garantează că descrierea produselor sau orice alt articol al site-ului este lipsit de erori sau că este complet. Site-ul https://lifebag.ro nu va putea fi făcut responsabil în cazul oricăror neconcordanțe sau lipsuri în ceea ce privește produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse. Orice reclamăție va fi adusă la cunoștință la adresa [email protected] în maximum 48 de ore de la recepționarea produselor, urmând că această să fie transmisă furnizorului produselor respective, spre soluționare.

11.4 Splash Consulting SRL își rezervă dreptul de a modifică prețurile fără nici o notificare prealabilă. Dacă există comenzi în curs de desfăsurare se va respectă prețul de comandă.

11.5 Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele efectiv livrate pot să difere de acestea în ceea ce privește culoarea, aspectul etc. Splash Consulting SRL nu garantează disponibilitatea în stoc a produselor afișate. Caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimbă fără o notificare prealabilă.

11.6 Produsele selectate în coșul de cumpărături vor fi rezervate pentru 60 de minute, interval după care se resetează coșul de cumpărături.

11.7 Dacă sesizați orice problemă cu produsul comandat, dacă produsul nu corespunde cerințelor dvs, păstrează ambalajul original al produsului, bonul, factură sau chitanța și sesizați-ne într-un interval de maxim 48 de ore de la primirea coletului. Vom schimbă produsul sau îți vom returna banii prin virament bancar în condițiile specificate la capitolul ”Retur”. Produsele pot fi returnate doar în ambalajul original, intact.

11.8 Toate produsele comercializate dețîn certificările legislației în vigoare. Pentru furnizarea oricărei informație legată de certificarea produselor mai sus menționate te rugăm să ne soliciți această cerință în scris la adresa [email protected].

12. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

12. 1 Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea cumpărătorului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului).

13. CONFIDENȚIALITATE

13.1 Orice informație cu caracter personal sau materiale transmise către acest website se supun prevederilor politicii de confidențialitate și protecție a datelor cu caracter personal de pe acest website.

14. COMUNICĂRI COMERCIALE

14.1. Cumpărătorul /Clientul își poate modifică în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conțînând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:

14.1.1. prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător;

14.1.2 prin contactarea Vânzătorului.

14.2. Prin adăugarea de Bunuri în secțiunea din Cont: „Coșul meu”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire:

– la modificarea prețului Bunurilor adăugate în secțiunea „Coșul meu”,
– la recomandări de Bunuri similare cu cele adăugate în secțiunea „Coșul meu”,
– la existența Bunurilor în secțiunea „Coșul meu”,
– disponibilitate stoc Bunuri adăugate în secțiunea „Coșul meu”.

14.3 Prin adăugarea de Bunuri în secțiunea din Cont „Favorite”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire:

– la modificarea prețului Bunurilor adăugate în secțiunea „Favorite”,
– la recomandări de Bunuri similare cu cele adăugate în secțiunea „Favorite”,
– disponibilitate în stoc pentru Bunuri adăugate în secțiunea „Favorite”.

14.4. În urmă achiziționării unui Bun, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului Comunicări Comerciale cu privire la:

– sugestii de Bunuri recomandate a fi utilizate împreună cu Bunul achiziționat.

14.5 Newsletter

Abonarea la Newsletter este o acțiune voluntară, însă pentru a fi finalizată, clienții sau vizitatorii Site-ului https://lifebag.ro trebuie să parcurgă toți pașii necesari. Clientul își poate modifică opțiunea cu privire la acordul emis către vânzător în orice moment, prin contactarea Splash Consulting SRL în acest sens, prin modificarea setărilor din contul de client sau prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la vânzător.
Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul document.

14.6 Înscrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri

Înscrierea de review-uri, comentarii, întrebări și răspunsuri se poate face, de către utilizatori/clienți/cumpărători, în secțiunile “Contact-formular de contact” și “review-uri” – atunci când aceste secțiuni vor fi activate. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs.

În momentul înregistrării unui anumit review/comentariu/întrebare/răspuns pe site, utilizatorii/clienții/cumpărătorii acordă vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifică, adapta, publică, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.

Fiecare utilizator/client/cumpărător, în momentul înscrierii de review/comentariu/întrebare/răspuns în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:
– să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimbă (preț sau oferte promoționale) sau informații care țîn de modul desfășurării comenzii;

– să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt utilizator/client/utilizator sau altă companie;
– să se asigure de încadrarea corectă a conținutului introdus pe site.
– să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare, în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor utilizatori, drepturile de autor, drepturile de proprietate intelectuală, de publicitate, de intimitate;
– să facă referire doar la un anumit produs de pe site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea sau cumpărarea de produse identice sau asemănătoare;
– să nu furnizeze, sau să nu solicite prin niciun mod, date personale (detaliile de contact, informații despre de livrare la domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume/prenume sau date de carduri și conturi bancare, etc.) ireale sau ale altor utilizatori,
– să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială că și vânzătorul;
– să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către vânzător sau să înscrie review-uri/comentarii/întrebări/răspunsuri care să conțînă materiale de natură publicitară;
– să nu utilizeze review-ul/comentariul/întrebarea/răspunsul că mijloc de comunicare cu vânzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale vânzătorului înscrise pe site.

Pe lângă o evaluarea realistă critică, în momentul înscrierii unui review, utilizatorul/clientul/cumpărătorul va adaugă și un rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreună cu rating-urile corespunzătoare lor, vor influența rating-ul general al produsului, număr care apare între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un review însoțit de un rating mare duce la o creștere a rating-ului general, iar un review însoțit de un rating mic duce la o scădere a rating-ului general.

Utilizatorii/clienții/vizitatorii ce înscriu review-uri la care atașează fișiere foto sau video vor respectă următoarele reguli:
– fișierele încărcate vor conține imagini și/sau videoclipuri care se referă la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurându-se că fișierele încărcate respectă drepturile de autor;
– fișierele încărcate nu vor conține violență, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran, a orientării sexuale sau politice;
– fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane;
– fișierele încărcate nu vor conține URL-uri sau watermark-uri către site-uri ce desfășoară aceeași activitate comercială că vânzătorul.

Când un review/comentariu/întrebare sau răspuns este semnalat de către un utilizator/client/cumpărător că având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către vânzător pentru a determina dacă încalcă Termenii și Condițiile site-ului. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din site numai după examinarea acestora de către vânzător.

În cazul în care vânzătorul constată încălcarea Termenilor și Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspendă posibilitatea utilizatorului/clientului/cumpărătorului de înscrie review-uri/comentarii/întrebări și răspunsuri în secțiunile aferente.

14.6. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urmă acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Lifebag.

15. RĂSPUNDERE

15.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi că rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

15.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (utilizator și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsură permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului sau.

15.3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile website-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul website-ului, existența la dată creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la dată plasării Comenzii.

15.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifică periodic Termenele și Condițiile website-ului pentru a reflectă orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a website-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților/Cumpărătorilor de la momentul afișării în website.

În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.

16. FORȚĂ MAJORĂ

16.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forță majoră este evenimentul imprevizibil, în afară controlului părților și care nu poate fi evitat.

16.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la dată producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

17. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA. SESIZĂRI ȘI RECLAMAȚII. SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR (SAL/SOL)

17.1. Prezentul document este supus legii române. În cazul unor eventuale litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se va încerca întâi rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. Prezentul capitol și procedura de mai jos reprezenta o dovadă a disponibilității Vânzătorului de a soluționa rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizările/reclamațiile/litigiile în care este parte, uzitand de toate mecanismele și măsurile legale aplicabe în România.

17.2. Astfel, pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații prin mail la adresa [email protected]. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor de către Vânzător este de 30 de zile calendaristice de la dată primirii acestora.

În cazul în care Cumpărătorii:

– nu primesc un răspuns la expirarea celor 30 zile de la Vânzător; sau

– primesc un răspuns peste acest termen de la Vânzător; sau

– sunt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/reclamația de către Vânzător;
pot apela la procedurile alternative de soluționare (ȘAL/SOL) prezentate mai jos și ulterior instanțelor de judecată competențe conform art. 19.7 din prezentul document.

17.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potențiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui Bun. Astfel, sesizările sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalități alternative de soluționare poate fi realizată atât online, cât și prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil.

17.4. În vederea soluționării alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamația Cumpărătorului poate fi depusă în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la următoarele date de contact: adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: [email protected]. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților ȘAL la nivel european, disponibil la următorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru și mai multe detalii, Cumpărătorii pot accesa link-ul afișat în site în secțiunea ANPC – SAL.

17.5. Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumpărătorul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciară a eventualelor litigii, și prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independența, imparțială, transparență, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. În acest sens, poate fi accesat link-ul existent în secțiunea: Soluționarea Online a litigiilor.

17.6. SAL și SOL nu reprezintă două mecanisme diferite pentru soluționarea eventualelor sesizări/reclamații. Cumpărătorul înțelege că soluționarea alternativă a litigiilor și soluționarea online a litigiilor subzistă că un singur mecanism, reprezentând unul și același instrument existând între acestea o identitate de scop, obiect și finalitate. Cumpărătorul înțelege că distincția dintre SAL și respectiv SOL este reprezentată de modalitatea de accesare / formatul inițial al respectivei sesizări/reclamații, astfel încât în cazul SAL formă de adresare a consumatorului este una de tip clasic, în scris (pe email, pe cale poștală) pe care în cazul SOL, consumatorul optează pentru utilizarea completării unui formular existent pe o platfoma digitală, exclusiv online.

18.7. În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor/reclamațiilor/litigiilor nu va fi posibilă, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competențe din Municipiul Cluj.

În cazul opțiunii de plata ” Online prin card bancar ” veți fi redirecționat către pagină securizată a procesatorului de plăti unde veți completă un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră.

– Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate că al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

– „3-D Secure” asigura în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Copyright © 2025 Splash Consulting

Credit Card/Visa/Visa-card-darkCreated with Sketch.
Credit Card/MasterCard/MasterCard-darkCreated with Sketch.
Credit Card/AmericanExpress/AmericanExpress-darkCreated with Sketch.
Payment/PayPal/Paypal-card-darkCreated with Sketch.
Payment/Klarna/Klarna-card-darkCreated with Sketch.
Payment/Stripe/Stripe-card-darkCreated with Sketch.
Selectați câmpurile care urmează să fie afișate. Altele vor fi ascunse. Glisați și fixați pentru a rearanja ordinea.
  • Imagine
  • SKU
  • Evaluare
  • Preț
  • Descriere
  • Adăugați în coș
  • Persoane protejate
  • Greutate
  • Dimensiuni
  • Culoare
  • Apa
  • Ratii
  • Kit prim ajutor
  • kit prim ajutor pro
  • Radio cu lanternă, baterie, încărcare solară, și dinam
  • Radio pe baterii
  • Baterii AA
  • Multitool
  • Multitool pro
  • Lanterna pe baterii
  • Baterii AAA
  • Glowstick
  • Poncho
  • Manusi unica folosinta
  • Masca unica folosinta
  • Servetele hartie
  • servetele umede antibacteriene
  • Pasta + periuta dinti
  • Sac de dormit
  • Punga resigilabila pentru haine
  • Plic documente
  • Instructiuni supravietuire
  • Fluier
  • Bricheta
  • Adapost portabil
  • Alcool sanitar
  • Aragaz si vesela
  • Banda adeziva colorata
  • Pai filtrant
  • Cutit fluture
  • Masca FFP3
  • Lichid antibacterian
  • Manusi cauciucate
  • Folie izoterma
  • Cani metalice
  • Baterie portabila
  • Carti de joc
  • Carticica supravietuire
  • Cutit vanatoare
  • Dopuri de urechi
  • Frontala
  • Incalzitoare maini
  • Lopata portabila
  • Lumanari
  • Lumina solara
  • Mancare de gatit
  • Masca FFP2
  • Pix + caiet
  • Protectie ochi
  • Saci gunoi
  • Sfoara
  • Snacks
  • Spork
  • Spray paralizant
  • Superglue
  • Tablete purificare apa
  • Vesta reflectorizanta
  • ZIpties
Faceți clic afară pentru a ascunde bara de comparație
Comparați
Acasă
Produse
Favorite
Cont